ACTUALITAT

SEGONA REUNIÓ AL DEPARTAMENT DE SALUT SOBRE EL TRASLLAT AL CARRER ARAGÓ

El dia 15.04.2024 va tenir lloc la 2a. reunió amb la Direcció de Serveis per tractar el tema del trasllat al carrer Aragó 330-332 del personal de l’edifici Salvany (c/ Roc Boronat81-95, 08005 Barcelona). Aquesta reunió, continuació de la del 12.02.2024, va ser sol·licitada per UGT per tal que els sindicats, com a representants dels treballadors, poguessin participar en el trasllat, tal com s’havia fet en el trasllat als edificis del Districte Administratiu.

Durant la reunió es varen tractar els següents temes:

  • Que els llocs de treball seran taules no adscrites a una persona determinada i que els portàtils disposaran del programa Circuit per rebre i realitzar trucades telefòniques. El programa Circuit serà el principal sistema de comunicació, però que encara existiran telèfons fixes tot i que aniran desapareixent progressivament.
    • Que s’establirà un pla de trasllat a finals de juny per tal que el procés de trasllat del nostre personal s’iniciï en el mes de setembre de forma progressiva i sempre abans d’acabar l’any que és quan s’ha deixar l’edifici Salvany.Que abans de la incorporació del nostre personal es realitzarà una visita prèvia a l’ocupació per part del Servei de Prevenció i els delegats de prevenció com a representants dels treballadors.Que es realitzarà una enquesta prèvia i posterior a l’ocupació per tal de determinar el grau de satisfacció del personal en el centre de treball i determinar les coses a millorar.Que el trasllat del material d’oficina ho realitzarà una empresa externa que és la que habitualment realitza els trasllats per la Generalitat.Que es realitzarà un pla de desplaçament d’empresa que estudiï la mobilitat del nostre personal i els recursos d’accés al centre de treball (transport públic, estacionament alternatiu…).Que donat que hi haurà menys places de pàrquing que en l’actual edifici, es realitzarà una gestió d’aquestes segurament amb els criteris que es varen establir al Districte Administratiu.Que el fet que l’edifici disposi de menys espai d’emmagatzematge que l’actual, fa que les vacunes i altre material s’hagin d’emmagatzemar fonamentalment en altres llocs (Banc de sang, magatzem de Zona Franca…), i que a l’edifici només hi haurà el material estrictament essencial.
    • Que el Departament realitzarà sessions informatives per al nostre personal per informar de com serà el trasllat.

UGT ha demanat:

  1. Que es faciliti tota aquesta informació al Comitè de Seguretat i Salut per fer la valoració corresponents.
  2. Que s’optimitzi l’ús de les places de pàrquing en benefici del personal que hi treballa i del que també hi vagi al centre de forma ocasional.
  3. Que continuïn aquestes reunions per tal de poder participar i fer visible les inquietuds del nostre personal davant del trasllat i així poder donar veu als treballadors en aquest traumàtic canvi.

UGT continuarà treballant i lluitant per aconseguir millorar les condicions laborals. Per això us demanem que si teniu qualsevol proposta, acció, consulta o col·laboració que vulgueu fer, ens la feu arribar a qualsevol de les següents adreces:        

manel.gimenez@gencat.cat                       joan.antoli@gencat.cat

Salut i cuideu-vos!

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis. Si continua navegant, considerem que accepta utilitzar-les. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca