ACTUALITAT

UGT pide la eliminación del personal político eventual en la Generalitat

El responsable del sector Generalitat de UGT de Catalunya, Xavier Casas, ha anunciado que en la reunión de este mismo miércoles entre Govern y sindicatos en la Mesa de Función Pública UGT pedirá la eliminación del personal político eventual en la Generalitat.

Se trata de 131 personas que ocupan cargos de confianza política, como secretarios personales o de protocolo, y que en los presupuestos de este año suponen una partida de nueve millones de euros.

“Si los quieren mantener, que los paguen con las subvenciones del partido del gobierno”, ha reclamado Casas, y la portavoz de CC.OO., Montse Ros, ha reiterado la necesidad de eliminar la medida de rebajar el 5% del sueldo y jornada de interinos y crear ocupación activa.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis. Si continua navegant, considerem que accepta utilitzar-les. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca