ACTUALITAT

Nous horaris de les Oficines d’Atenció Ciutadana

La Generalitat de Catalunya a publicat al DOGC l’ORDRE VEH/21/2020, del 26 de febrer, per la qual es fixa l’horari d’atenció a la ciutadania de les oficines d’atenció ciutadana i de les oficines de registre per a la presentació de documents en el Registre electrònic de l’Administració de la Generalitat, i es dona publicitat a l’horari de les oficines de registre de les universitats de Catalunya habilitades per a la presentació de documentació adreçada a l’Administració de la Generalitat, i es modifiquen en aquest sentit:

  1. Oficines d’atenció ciutarana (OAC) i oficines de registre per a la presentació de documents en el Registre electrònic de l’Administració de la Generalitat (Delegacions Territorials del Govern de la Generalitat a Catalunya):
    o Horari d’atenció de dilluns a divendres, de 9 a 17 hores. Durant els mesos de juliol i agost, l’horari és de dilluns a divendres, de 9 a 15 hores. Els dies 5 de gener, 23 d’abril i els dies 24 i 31 de desembre romandran obertes de 9 a 14 hores; si coincideixen en dissabte o festiu, romandran tancades.
  2. Oficines de registre per a la presentació en el Registre electrònic de l’Administració de la Generalitat (serveis centrals dels departaments de l’Administració de la Generalitat):
    o Horari d’atenció dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 9 a 15 hores i dijous de 9 a 17 hores. Durant el període de juny a setembre l’horari és de dilluns a divendres, de 9 a 15 hores. Els dies 5 de gener, 23 d’abril i els dies 24 i 31 de desembre romandran obertes de 9 a 14 hores; si coincideixen en dissabte o festiu, romandran tancats.
  3. Oficines de registre per a la presentació de documents en el Registre electrònic de l’Administració de la Generalitat (que depenen dels òrgans i serveis territorials dels departaments de l’Administració de la Generalitat i dels seus organismes adscrits o vinculats):
    o Horari d’atenció de dilluns a divendres, almenys de 9 a 14 hores, tot l’any. Els dies 24 i 31 de desembre romandran tancades.
  4. Publicar la llista d’oficines de registre de les universitats de Catalunya habilitades per a la presentació de documentació adreçada a l’Administració de la Generalitat, tot indicant-ne l’adreça postal, així com els dies i l’horari d’atenció al públic.
  5. Habilitar les oficines d’atenció ciutadana i resta d’oficines de registre per a la presentació de documents en el Registre electrònic de la Generalitat, a les que fan referència els punts 1, 2 i 3 d’aquesta Ordre, perquè puguin implementar la cita prèvia obligatòria en les seves franges horàries d’atenció a fi d’assolir major eficiència i millorar l’atenció ciutadana en casos de molta demanda.

Salut!

UGTGENERALITAT

Barcelona 29 de febrer de 2020.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis. Si continua navegant, considerem que accepta utilitzar-les. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca