ACTUALITAT

Reunió amb el Departament de Salut

Des de la sub-direcció General de Serveis d’Organització i Serveis del Departament de Salut es va donar resposta el 31/07/2020 als temes plantejats en la a la reunió demanada per UGT amb la Sub-direcció el dia 04/06/2020. En aquesta reunió es va tractar el següent:

Es va informar per part del Departament que:

a) En el mes de setembre ja està operativa la borsa de treball de veterinaris d’escorxador i que actualment estava en proves. D’aquesta manera es donarà compliment al que s’havia demanat reiteradament per part d’UGT des de fa 3 anys.

b) S’havia facilitat el material de neteja i desinfecció als vehicles oficials. Des d’UGT es va contestar que a no tots els territoris s’havia facilitat aquest material. Es va contestar que es facilitaria aquest material.

c) S’estan corregint les deficiències en les xarxes i equipaments informàtics detectades i comunicades. Es respon per part d’UGT que ja es té coneixement d’aquestes millores.

Per par d’UGT:

a) Es va demanar hi hagi una persona responsable en cas de vacances del Sr. Càndid per tal de continuar la tasca de coordinació de la part informàtica i solucionar els problemes que es puguin . Es va contestar que no fa falta ja que hi ha personal qualificat de l’equip que ho podrà assumir i que si hi ha algun tema que no es solucioni es faci el seu seguiment via Remedy i dels tiquets d’incidències oberts i que s’eternitzen sense que hi hagi solució.

b) Es va informar que els nous vehicles oficials no disposen de farmacioles, tal com hi havia abans i així ho estableix els protocols de farmacioles. Es va contestar que s’esbrinaria.

c) S’informa que en alguns serveis manca material de treball (equips informàtics, mòbils,,,) i de prevenció de riscos (mascaretes…), així com el desviament de material necessari i destinat a protecció es desviï cap a vigilància epidemiològica. La resposta va ser que hi ha material suficient per distribuir i si algú necessita quelcom cal que ho demani al seu superior per tal que se li subministri.d) Es comenta que el material de senyalització per a la protecció del personal d’atenció al públic enfront del Covid-19 és excessivament gran i cal adaptar-lo o modificar-lo. Es respon que aquesta és la finalitat i que s’ha d’adaptar a cada seu i lloc.

En definitiva, la UGT ha reclamat, a la unitat que ha de dotar dels mitjans de treball, que es posi remei a les greus mancances existents al Departament que provoquen que es treballi precàriament. D’aquesta primera reunió sembla que es desprèn l’existència d‘una manca de comunicació entre les unitats responsables de les diferents matèries del Departament, ja que la Subdirectora desconeixia moltes de les qüestions que li vam plantejar i es va comprometre a informar-se a fons i a posar-hi remei al més ràpidament possible.

Des de l’UGT volem agrair la molta bona disposició del Departament a fer aquestes reunions per tal de poder solucionar alguns temes que sempre resten pendents.

UGT vol continuar treballant i lluitant per aconseguir millorar les condicions laborals. Per això  us demanem que si teniu qualsevol proposta, acció, consulta o col·laboració que vulgueu fer, ens la feu arribar a qualsevol de les següents adreces:

manelgimenez.ugt@gmail.com      

ugt.mayos.mar@gmail.com

joan.antoli@gencat.cat 

Salut i cuideu-vos!

UGTGENERALITAT
Barcelona 3 de setembre de 2020

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis. Si continua navegant, considerem que accepta utilitzar-les. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca